1998.a.lugu

Sohvri rekvisiidid

*Tegin inventuuri oma riidekapis. Selgus, et mul on 10 pidulikku ülikonda(frakk, smoking, sako jne),5mantlit,7 ülikonda,5 teksad,3/4 jopet,14 mütsi(sh.stettson,stivenson,silinder,kõvakübar,5 sohvri oma jne), mobilisti 3/4 nahkkomplekti, tenniseriietuse 4/5 komplekti ja 7 reketit,6 erilist nahkkohvrit, piipude kpl, püssid(loaga Wintsester,1880.a.revolver,Tartus tehtud ühelasuline püss, duellikomplekt & õhupüssid),mõõk, jalutuskepid ja teised ebapraktilised asjad, mida kasutan ehk kord aastas või veel vähem. Samas peavad nad sõiduki aja ja erinevate üritustega sobima.

Mahavisatud raha ja aeg või kuidas…

*Tegelesin Pikaveres ja mujal asuvate vanasõiduki mootoritele ja osadele  uue koha otsimisega.

Kui palju energiat on nende päästmiseks kulutatud-lausa kahju on endast. Ja kas seda kola ka     kellelgi vaja on kunagi? Samas tean, et meil on mehi, kellel seda mitu korda enam on. Andsin palju lihtsalt ära neile, kel enam vaja.

*Õnnestus hr. Kuke käest välja kaubelda Elite mootor(10.a.lunimistööd) Hakkan kokku panema Elite osi. Palkasin appi hr. Kalju Pikaverest. Tal tuleb keevitada raam, sobitada sillad, käigukast, mootor, radikas.

Ise teen kere ja muu, et sellest (ilmselt esimese maailmasõjajärgsest veokast) kasvõi mittesõitev eksponaat teha.

Tulevikus, kui peaks võimalusi tekkima, peab ta restaureerima.

*Pedjas, ema juures lakas on veel Fiat 510(1927?) ja väljas Standardi (1933)kere osad.

Ehk olete Teie see huviline?

*Mul on õnneks iga kümnendi esindaja juba olemas (nüüd siis Palmses), mistõttu võiks ka rahul olla. Aga samas-ainuüksi nende maailmatasemel restaureerimine maksaks summa, mida ei oska kokku arvutada isegi paberil. Fotol on minu kontor asukohaga Pikk 41 Tallinnas. Enne seda oli Pikk26.